Geoblog.pl    dzidek1960    Podróże    Weekendowy rodzinny wypad do Pragi    Powrót do domu
2017

Powrót do domu

Polska, Leszno

Opuszczamy Hřensko lokalną drogą 25857 na Janov. Wąziutka stroma droga na której nie wyobrażam sobie mijania się z drugim samochodem, na szczęście nie musiałem tego przerabiać. Od Janova już nie ma problemów z jazdą, droga się poszerza. Mimo padającego deszczu zwraca moją uwagę ruina kościoła w Růžová, na chwilę się zatrzymuję. Następnym celem naszej podróży miał byś zamek na skale w Sloup v Čechách i 4.5 km trasa turystyczna prowadząca po najciekawszych miejscach w jego okolicy. Inspiracja do odwiedzenia tego miejsca był dla mnie blog http://telezbyszek44.pl/Wycieczka-piesza-w-okolicy-Zamku-Sloup-w-Czechach-.php i polecenie tego miejsca przez znajomego motocyklistę. Jednak ciągle padający deszcz i szybko zapadający zmrok spowodowały wykreślenie tego punktu z naszych planów, jedziemy w stronę polskiej granicy. Nie ma się co tu dużo rozpisywać, od granicy wracaliśmy tą samą trasą co tu przyjechaliśmy. Deszcz nie odpuszczał aż do samego domu.